تصویر به‌یاد ماندنی شهید امیر حاج امینی، بی‌سیمچی گردان انصار‌الرسول(ص) لشگر 27 محمد رسول‌ا... (ص) که همه به ظاهر خوب میشناسیمش! خیلی ها این عکس رو دیدن اما مطمئنم که تعداد خیلی کمی وصیت نامه این شهید رو خوندن...

حیفه که از وصیت نامه این شهید غافل بمونیم! 

خیلی قشنگ و تاثیر گذاره... 

 


ادامه مطلب ...
دوشنبه 9 فروردین ماه سال 1389 ساعت 2:57 PM | توسط: پرستوی مهاجر | چاپ مطلب

روایتی متفاوت از حضور رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی

با خوندن این گزارش ناخودآگاه یاد کتاب "داستان سیستان" رضا امیرخانی افتادم.
کسانی که اون کتاب رو خوندن و خوششون اومد، حتما این گزارش کوتاه رو هم بخونن..  

 

 

 

+در پناه باران(مطلب همراه با عکس) 


ادامه مطلب ...
یکشنبه 8 فروردین ماه سال 1389 ساعت 6:51 PM | توسط: پرستوی مهاجر | چاپ مطلب

بدون عنوان...

 

 

"پرنده اگر لذت آزادی و پرواز را بفهمد ،پای به هیچ دامی نخواهد سپرد؛  

 و هیچ طعمه ای به زمینش نخواهد کشاند. 

پرنده اگر در اوج پرواز کند هیچ دانه ای به چشمش نخواهد آمد..." 

 

یا علی مددی

 

 


یکشنبه 8 فروردین ماه سال 1389 ساعت 4:56 PM | توسط: پرستوی مهاجر | چاپ مطلب

من بی او...

حکمی نمی شود گفت که آدمی زاد از چیزهایی که می داند  

بیش تر تقه خورده یا از چیزهایی که  نمی داند . 

دانستن ،همیشه هم به ندانستن نمی ارزد...

لا علم لنا الا ما علمتنا...

یا علی مددی!


پ.ن.: "من او"

شایدم تنها او...


یکشنبه 8 فروردین ماه سال 1389 ساعت 4:40 PM | توسط: پرستوی مهاجر | چاپ مطلب

بچه ها آرایش جنگی بگیرید. مجنون وار بزنید به خط...

ببخشید!دلم نیومد اینو نخونین! 

 حتما بخونین... 

حتما!  

من دیگه رفتم... 

 

ﻣﺘﻦ ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ ﺣﺎج ﺣﺴﻴﻦ ﻳﻜﺘﺎ در جمع راهیان نور  

 

13ﺷﻬﺮﻳﻮر 1359، ﻋﺮاق ﺑﻌﺪ از اینکه ﺗﻘﺮﻳﺒﺎً ﻳﻜﻲ-دو ﺳﺎل ﻣﺎ را در ﻛﺮدﺳﺘﺎن و ﺷﻠﻮﻏﻲ ﻫﺎی ﻛﺮدﺳﺘﺎن اذیت کرد، و بعد از ﮔﺮد و ﺧﺎک ﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ در ﻣﺮز اﻳﺮان و ﻋﺮاق و در ﺧﺮﻣﺸﻬﺮ صورت داد و بعد از درﮔﻴﺮی ﻫﺎی ﺧﻠﻖ ﻋﺮب، ﺟﻨﮓ را ﺷﺮوع ﻛﺮد. زد و آﻣﺪ ﺟﻠﻮ. ﻳﻚ ﺑﻤﺒﺎران ﻣﺸﺘﻲ ﻫﻢﺗﻬﺮان را ﻛﺮد و ﻓﺮودﮔﺎه و ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺟﺎی دﻳﮕﺮ را. و ﺗﻘﺮﻳﺒﺎً ﻣﺮدم ﻫﻤﻪ ﺧﺒﺮﺷﺪﻧﺪ ﻛﻪ ﺟﻨﮓ ﺷﺪه اﺳﺖ. اﻳﻦ ﻳﻚ!

‫دو!

ﭼﻨﺪ روزی ﻛﻪﮔﺬﺷﺖ، ﻗﻄﻌﻲ ﺷﺪ ﻛﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺑﺎﻳﺪﺑﺮوﻧﺪ. این ﺟﺪا از درﮔﻴﺮی ﻫﺎی ﭘﺮاﻛﻨﺪه در ﺑﻴﺎﺑﺎن ﻫﺎ و ﺑﻌﻀﻲ درﮔﻴﺮیﻫﺎی ﺧﻴﺎﺑﺎﻧﻲ در ﺧﺮﻣﺸﻬﺮ ﺑﻮد. ﺣﻀﺮت اﻣﺎم اﻋﻼم ﻛﺮد ﻛﻪ دﺷﻤﻨﻲ آﻣﺪه اﺳﺖ، دزدی آﻣﺪه اﺳﺖ ﺳﻨﮕﻲ اﻧﺪاﺧﺘﻪ اﺳﺖ و رﻓﺘﻪ اﺳﺖ. ﺷﻴﺮﺟﻮان ﻫﺎ! ﺑﭽﻪ ﺷﻴﺮﻫﺎ! ﺷﻴﻌﻪ ﻫﺎی اﻣﻴﺮاﻟﻤﻮﻣﻨﻴﻦ! عاشق‌های اﻧﻘﻼب! ﺟﻮان ﻫﺎ! ﻳﺎ ﻋﻠﻲ! ﺑﺰﻧﻴﺪ ﺑﺮﻳﻢ. ﻣﻠﺖ ﭘﺎ ﺷﺪﻧﺪ رﻓﺘﻨﺪ ﺟﺒﻬﻪ. اﻣﺎ ﻫﻤﻪ ﺟﺒﻬﻪ ﻧﺮﻓﺘﻨﺪ. ﺟﻨﮓ ﺷﺮوع ﺷﺪ اﻣﺎ ﻫﻤﻪ ﺟﺒﻬﻪ ﻧﺮﻓﺘﻨﺪ. ﻳک ﻋﺪه ﻫﻢ ﻛﻪ رﻓﺘﻨﺪ ﺟﺒﻬﻪ ﭼﻨﺪ دﺳﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ.

ﻳﻜﻲ ﺷﺪ ﺷﻬﻴﺪ ﭼﻤﺮان و ایستاد. رﻓﺖ در دﻫﻼوﻳﻪ و ﺳﻮﺳﻨﮕﺮد و دﻋﻮا و درﮔﻴﺮی... ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﻲ ﻣﺠﻠﺲ را رﻫﺎ ﻛﺮد، وزارت دﻓﺎع را رﻫﺎ ﻛﺮد و ﻳﻚ ﻛﻼﺷﻴﻨﻜﻒ به دست گرفت، و رﻓﺖ ﻛﻒﺳﻮﺳﻨﮕﺮد و دﻫﻼوﻳﻪ، ﺷﺪﭼﻤﺮان.

+درپناه باران


ادامه مطلب ...
جمعه 6 فروردین ماه سال 1389 ساعت 01:54 AM | توسط: پرستوی مهاجر | چاپ مطلب

خداحافظی!

دعا کنید که من ناپدید تر بشوم  

که در حضور خدا روسپید تر بشوم 

بریده های من آن سوی عشق گم شده اند 

خداکند که ازاین هم شهید تر بشوم 

که ذره های مراباد با خودش ببرد 

که بی نهایت باشم،مدیدتر بشوم 

به جست و جویمن و پاره های من نروید 

برای گم شده تن پی کفن نروید 

به مادرم بنویسید که جای من خوب است 

که بی نشانه شدن در همین وطن خوب است 

همیشه مهدی موعود در کنارمن است 

و دست های ابالفضل سایه سار من است 

خدا قبول کند اینکه تشنه جان دادم  

و کربلای جدید نشانتان دادم 

میان غربت تابوت ها نخواهیدم 

به زیر سنگ مزار -ای خدا!- نخواهیدم 

منم و خار بیابان که سنگ قبر من است 

دعای حضرت زهرا مزید صبر من است 

خدا که خواست ز دنیا بعیدتر بشوم 

به زیر بارش سرب و اسید، تر بشوم 

خودش به فکر من و پاره های من است 

دعا کنید از این هم شهید تر بشوم...   

 

 


رفقا!من دیگه رفتم دنبال درسام ! این هفته باید خوب درس بخونم...

دعا کنید خدا کمکم کنه!

برمی گردم،انشاالله... 

 یا علی مددی


جمعه 6 فروردین ماه سال 1389 ساعت 01:14 AM | توسط: پرستوی مهاجر | چاپ مطلب

شانه های ما...

روی شانه ی غیرت یاد جبهه ها مانده ست 

مرگمان اگر دیدید پرچمی رها مانده ست 

رفته اند اما نه! کوله بارشان باقی ست 

بر زمین نمی ماند ،  شانه های ما مانده ست... 

 


جمعه 6 فروردین ماه سال 1389 ساعت 01:10 AM | توسط: پرستوی مهاجر | چاپ مطلب

برای او...

برای شادی روحش صلوات...!  


پنجشنبه 5 فروردین ماه سال 1389 ساعت 9:22 PM | توسط: پرستوی مهاجر | چاپ مطلب

تقدیم به شما...

 

 

 

 فکه نه غروب دارد،نه طلوع... 

در فکه همیشه ظهر است...ظهر عاشورا... 

حس عطش،تشنگی...

 باقی را تو بگو زائر کربلا... 

یا علی مددی


پنجشنبه 5 فروردین ماه سال 1389 ساعت 5:51 PM | توسط: پرستوی مهاجر | چاپ مطلب

تلنگر...

دوکوهه آنجاست که بر نفست غلبه کنی 

خدایا نیاور آن روز را که، کسانی که تا به حال دوکوهه 

 را ندیده‌اند ،دوکوهه‌ها داشته باشند 

 و من فقط یاد و خاطره‌ی آنجا را...  

 

 


پنجشنبه 5 فروردین ماه سال 1389 ساعت 5:03 PM | توسط: پرستوی مهاجر | چاپ مطلب

اینجا،آنجا

این روزها هر جا می رم چای تعارف میکنن و آجیل و شیرینی...

یادش بخیر سرزمین های نور...

هرجا می رفتم آرامش تعارف می کردن و عشق و ایمان...! 

+درپناه باران


پنجشنبه 5 فروردین ماه سال 1389 ساعت 4:57 PM | توسط: پرستوی مهاجر | چاپ مطلب

سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع کاروان دانشجویی راهیان نور

 

 

 

فقط می تونم بگم فوق العاده است ... از دست ندید ... 

هرکی دلش به عشق ولایت می تپه،  

هرکس برای جنگ و شهادت دلتنگه،  

هرکی دوست داره تمرین سربازی برای امام زمان رو بکنه، 

حتما گوش کنه ....

                                                                                                                         

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.